יום ראשון, 1 בנובמבר 2015

רעיונות לערב נשים - נשים מהחוג למגדר בחרו לשרוף אלכוהול במקום חזיות

כשאתם מדמיינות בראשכן ערב נשים של סיום קורס בחוג למגדר, כלומר ערב של נשים הנושאות את דגל הפמיניזם, אני יכולה להבין שלא רץ לכן בראש ערב עם הרבה צחוק ושחרור, השתטות ואלכוהול. אתן בטח יותר בכיוון של שריפת חזיות, קריאת מניפסטים שנוטפים אידיאולוגיה, מרד וקריאות תיגר.

אני יכולה לחשוב על מספר רעיונות לערב נשים שיעלו בראשכן לפני שתדמיינו מה באמת התחולל שם. אין מילים לתאר את רמת הכישרון הנדרשת ממנחה בערב שכזה. הוא צריך להתמודד עם חבורה של נשים שמפוצצות באידיאליזם וחדורות מוטיבציה לשינוי. אין להן זמן להנאות של החיים או להפוגה קלילה ככה סתם... מבחינתן כפו עליהן את הערב הזה ומכריחים אותן לקחת הפסקה ו"לשחרר את הטוסיק" (בסלנג שלנו) אבל הן לא רואות סיבה אמתית "לשחרר". אני מרשה לעצמי להיות צינית כיוון שאני אחת מאותן "הן". 

נחשו מה?! החוויה הייתה מדהימה! הרווחנו מנחה, זיו מנור, שידע בכישרון רב להכניס לאווירה משחררת, מצחיקה, עם הרבה חכמה ועדינות מה שתמיד כל כך חסר לנו.

האינטרנט מלא רעיונות לערב נשים ולכן אי רוצה גם לציין את מזכירת החוג שלנו, שראתה את טובתנו לנגד עיניה, הבינה כמה אנו זקוקות לפסק זמן אמתי והשכילה לנפנף רעיונות לערב נשים תפלים ולדייק בבחירתה. הקליפ שקבלנו מזיו מנור למזכרת הוא הוכחה איך גבר אחד עם תודעת שירות, הומור, ידע ואהבה, הצליח לרגע אחד לגרום לקבוצה של פמיניסטיות מהחוג למגדר לשרוף אלכוהול בקוקטיילים ולצחוק במקום לשרוף חזיות ולמחות! 

רעיונות לערב נשים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה