יום ראשון, 1 בנובמבר 2015

חוגי בית - when I'm 64...

כשאת מזמזמת לך את השיר של החיפושיות, מדמיינת את הפנסיה וחושבת על גיל הזהב או הגיל השלישי ואז קופץ לך לראש המונח השגור חוגי בית מיד עולה בראשך משחק הקלפים קנסטה, תה עם חלב ותמונות של נכדים שמסתובבות בין המשתתפים, לפחות זה מה שקורה אצלי בקופסה.

ובכן, שני את הפסקול המוכר, טרנד חדש ומפתיע התמקם לו כבר עמוק בתוך מערך חוגי בית אלטרנטיבי והוא מלמד בכלל על מגמה חדשה ומשב רוח רענן אצל בני הגיל השלישי. חוגי בית של אלכוהול ויין, מי היה מאמין ומצד שני למה לא להאמין בעצם.

את הילדים גידלת, הנכדים הם דאגה של מישהו אחר, אתה לקראת או כבר בפנסיה, החיים יפים אז למה להסתפק בחוגי בית של קנסטה ופוקר למיניהם? למה לא לכוון גבוה לחוגי בית שמארחים את סדנת היין והאלכוהול של זיו מנור שבכישרון רב מלהטט בין מזיגת קוקטייל לאנקדוטה מעניינת מעולם האלכוהול, בין טעימת משקה שערבבת לחידון משעשע על יין.


 זיו מנור מפתיע בטיפים שימושיים ומלמד אותך לארח בסטייל, לאיזה סוג וגודל כוס למזוג איזה סוג משקה, לאיזו מנה נתאים סוג יין מסוים. באותה המקצועיות הוא מתאים את סוג האלכוהול לקהל הערב, מפרגן בוויסקי משובח, יין מעולה וכל זה לרקע מוזיקה ארצישראלית קלאסית שישר מכניסה לאווירה. 






חוגי בית



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה