יום שלישי, 3 בנובמבר 2015

יום הולדת למבוגרים - אם המבוגר לא יבוא אל הבר הבר יבוא אל המבוגר

את מתעוררת בבוקרו של יום סתווי, מביטה במראה ומגלה עוד קמט קטן שמבצבץ ליד העין הימנית, הוא לא היה שם אתמול, אולי הוא הגיע להזכיר לך שבעוד שבוע את בת 45, ולמי בכלל יש חשק לחגוג כשחוצים את ה- 40? את מרימה טלפון לחברתך הטובה ומתבכיינת לה על ההזדקנות הממשמשת ובאה, והיא מזדהה ומעודדת אותך, כמה טוב שיש חברות טובות לצחוק איתן על הטרגדיות הקטנות של החיים.

ובכן הבשורה הרעה היא שאכן, כולנו, כל בני האדם מזדקנים ומתבגרים הבשורה הטובה היא שאם כבר זה קורה ואין לנו שליטה על זה, כדאי ללמוד לחגוג כהוגן ולא להתעסק בעניינים שוליים. ואיך לומדים לחגוג כהוגן? מארגנים יום הולדת למבוגרים! יום הולדת למבוגרים חייב לשלב בו אלכוהול, אולם  להזמין את כל החברים והמשפחה לבר השכונתי, זה לא בא בחשבון, מה שכן בא בחשבון הוא להזמין את הבר השכונתי לחברים ולמשפחה. איך עושים את זה?


זיו מנור, חשב עבורכם על יום הולדת למבוגרים שיהיה יום ההולדת הטוב ביותר בחייכם, אחרי סדנת אלכוהול של זיו מנור, תבינו שיום הולדת זה יום חג ותלמדו איך לחגוג אותו כמו שצריך, לשתות הרבה בלי ליפול מהרגליים, לצחוק הרבה עד שהבטן כואבת, לרקוד כאילו אין מחר ולא להפסיק לערבב ולשקשק עוד ועוד קוקטיילים. 



יום הולדת למבוגרים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה