יום שני, 2 בנובמבר 2015

סדנאות מנהלים אלכוהוליות - גם להם מגיע לחגוג

כאשר אתם חושבים על סדנאות מנהלים, אתם ודאי חושבים על סדנה שתשפר מיומנות ספציפית ותשפר את יעילותו של המנהל בעבודתו, לרוב סדנאות אלו הן סדנאות אשר מעניקות למשתתפים בהן כלים שמטרתם לחזק את הביטחון ולהעצים את התכונות ההופכות מנהל למנהל טוב, מנהיגות, אמפטיות, יוזמה ועוד תכונות שחשוב שיהיו למנהל.

יחד עם זאת פעמים רבות מקומות עבודה רבים שולחים את המנהלים שלהם אל סדנאות מנהלים כבדות ועושים זאת פעם אחר פעם, כשבמקביל לצוות העובדים שאינם מנהלים מארגנים ימי גיבוש וכייף. אסור לשכוח שגם מנהלים, על אף השאפתנות והיכולות הניהוליות, זקוקים מפעם לפעם לאתנחתא ולשחרור קל מהעומס הנפשי והפיזי שמגיע  לאחר ימי עבודה מרובים ורצופים ללא שבירת שיגרה.


אם אתם מעוניינים לצ'פר את המנהלים אצלכם בעבודה ולהעניק להם סדנה טובה, שגם יוכלו ללמוד בה משהו חדש וגם ייהנו, כאשר המטרה העיקרית היא לשבור את שגרת העבודה, למלא מצברים ולשחרר קצת מהלחץ, אנו ממליצים לכם להזמין את אחת מסדנאות האלכוהול שמעביר זיו מנור, סדנאות מנהלים המשלבות אלכוהול ומעבירות ידע מעמיק הן סדנאות יין וסדנאות וויסקי, איזה מנהל לא ירצה להבין קצת באחד מהמשקאות הללו? כמו כן ישנן סדנאות אלכוהול שמטרתן העיקרית היא צחוק גיבוש וכייף, אלו הן סדנאות הקוקטיילים, אם אתם חשים שהמנהלים שלכם נוקשים יתר על המידה זו תהיה הסדנה המומלצת עבורם. 

סדנאות מנהלים
הוסף כיתוב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה