יום שלישי, 3 בנובמבר 2015

ערבי גיבוש לעובדים - משתטים עם הבוס

בכדי להפוך מקום עבודה טוב למקום עבודה מצוין שכייף לעבוד בו, יש לדאוג לרווחת העובדים, אין מדובר בהעלאת משכורות תדירה וימי חופשה אינסופיים, מדובר על מרכיב אחד חשוב מאוד שמשפיע מאוד על תחושת הסיפוק ממקום העבודה – המרכיב האנושי. המרכיב האנושי הוא הדלק שיניע את העובדים, וגם אם מדובר בחבורה של עובדים מוצלחים ביותר שאינם מתקשרים אחד עם השני, ניתן לומר בוודאות שאם הם כן היו בתקשורת טובה ביניהם הם היו הופכים ממצוינים למצוינים מאוד.

אז אם אתם בעניין של להפוך את מקום העבודה שלכם למקום אטרקטיבי שכייף לעבוד בו ולהגיע אליו, שלבו מפעם לפעם ערבי גיבוש לעובדים. ערבי גיבוש לעובדים, כשמם כן הם, מטרתם לחבר בין העובדים, להעמיק קשרים קיימים ובעיקר לפתוח קשרים חדשים, כאשר אתם משלבים ערבי גיבוש לעובדים שלכם על בסיס קבוע, מתרחש נס.


לפתע אנשים יקדימו לעבודה, יישארו שעות נוספות וייהנו מעבודתם, וידוע כי כל אדם אשר נהנה מעבודתו עושה אותה בצורה הטובה ביותר שלו. זיו מנור אשף האלכוהול, מעביר סדנאות אלכוהול שונות ומגוונות לכל קהל יעד אפשרי, ערבי גיבוש לעובדים זו הזדמנות נפלאה לראות צד אחר וקליל יותר מהחברים שלך לעבודה שאיתם אתה מבלה שעות כה רבות בסדנאות האלכוהול של זיו מנור בהחלט תחוו צדדים אחרים של הקולגות ותחשפו את הצדדים החבויים שבכם. 


ערבי גיבוש לעובדים




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה