יום שלישי, 3 בנובמבר 2015

רעיונות לגיבוש צוות – יוצרים חוויה משותפת

בוקר אחד אתם מגיעים לעבודה ומבינים שכבר הרבה זמן שהאווירה במשרד מאוד מדוכדכת, הרגשה של מירמור מסתובבת בין העובדים, פרצופים חמוצים מול מחשבים ושיחות חסרות סבלנות מול הלקוחות. מה עושים? התחילו לחשוב על רעיונות לגיבוש צוות. ערב גיבוש צוות, מטרתו היא באמת לגבש את הצוות, אולם יש לו אינספור מטרות משנה. ערב צוות מוצלח הוא ערב שיחזיר את הרוח למפרשים של החברה, ערב שיעצים את תחושת השייכות למקום העבודה אצל העובדים וערב שיזכיר לעובדים שהם חשובים.

רעיונות לגיבוש צוות יכולים להסתכם במפגש בנאלי במסעדה או סרט, יום כייף בספא או טיול ג'יפים מסעיר, אולם כאשר המטרה היא לגבש ולהרים את המורל, אפשר לעשות זאת גם על ידי הזמנת סדנה מעניינת שתיצור את האווירה הנחוצה לערב כזה.


רעיונות לגיבוש צוות מוצלחים משלבים בהם סדנה. סדנאות אלכוהול רבות משלבות בהן את כל הרכיבים להם אתם זקוקים בכדי להביא את ערב הצוות שלכם למיצוי. מצד אחד בסדנאות הללו מועבר המון מידע מרתק, סיפורים היסטוריים ואנקדוטות עתיקות על משקאות שונים, מצד שני סדנאות אלכוהול הינן חווייתיות וככאלו, הן שואפות לשתף מספר רב ככל הניתן של משתתפים, כך נוצר מצב שגם הביישנים של המשרד נפתחים ונוצרות קליקות חדשות ומרעננות בין העובדים, כך מגיעים לגיבוש אולטימטיבי, וערב שישיג את רוב המטרות אליו הוא שאף בצורה הטובה ביותר. 

רעיונות לגיבוש צוות



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה