יום ראשון, 1 בנובמבר 2015

סדנאות יין – צוללים למעמקי הגפנים

כאשר אתם הולכים למסעדה טובה, או בילוי מסוים אתם מעיינים בתפריט ומחליטים מה להזמין, מן הסתם לא תשבו באותה מסעדה ותזמינו שוב ושוב את אותה המנה, כך גם כאשר אתם בוחרים את היין במסעדה בה אתם יושבים, אם טעמתם יין שהיה ערב לחיכם, אין זה אומר שמעתה ועד עולם תזמינו את אותו היין, יין שהתאים לכם לצד ארוחה מסוימת יכול להיות מאוד לא מתאים לצד מנה אחרת.

בכדי להכיר את סוגי היין השונים - איזה יין מתאים לשתות לצד איזו ארוחה ומאיזה סוג ענבים מיוצר כל יין יש להעמיק את הידע בנושא, אולם לאחר שמעמיקים את הידע בנושא של יין על ידי סדנאות יין ההנאה שחווים מלגימת כוס יין היא שונה ועצומה פי כמה, הטעם והריח יספרו לכם עולם שלם בכל לגימה.

סדנאות יין, מעניקות ידע רב על תהליכי ייצור יין, על תהליכי היישון, זני הענבים השונים ואילו סוגי יין מוכרים מפיקים מהם ועוד. סדנאות יין הן מעין מופע חווייתי המשלב סיפורים, מנהגים וטעימות של היינות האיכותיים ביותר שישנם בארץ. לרוב אנשים שחוו סדנאות יין, נכנסו לאחר מכן לצלילה עמוקה יותר והעמיקו בנושא, כמו כן רבים מספרים שלאחר הסדנה הם הפכו את היין לחלק מחייהם ומשלבים אותו כמסורת בכל ציון דרך בחייהם, מסיבות, אירועים מיוחדים ושמחות.


סדנאות יין



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה