יום ראשון, 1 בנובמבר 2015

קוקטיילים שיחממו אתכם בחורף

החורף כבר כאן והחשק ללגום מבירה הולך ומתפוגג, וויסקי קצת כבד לכם ולא ממש מתחשק לכם יין, ובכל זאת יש לכם רצון ללגום משקה אלכוהולי שלא יפיל אתכם מהרגליים, אך ינעים את זמנכם, קבלו מספר קוקטיילים נהדרים שניתן להעביר איתם את לילות החורף הגשומים.

הקוקטייל הראשון שיחמם לכם את הלילות הקרים מול הטלויזיה כשהסערה משתוללת בחוץ, הוא סיידר חם בשילוב יין אדום. מיזגו את הסיידר החם והוסיפו לו כ-70 מ"ל של יין אדום, להעשרת הטעם הוסיפו מקל קינמון, חיתכו פלח תפוח לקוביות דקות וקטנות והוסיפו מלמעלה.

קוקטייל נוסף אשר יחמם לכם את הלב כשגשם יזעף על חלונות ביתכם הוא שילוב של תה עם רום. ראשית עליכם להכין תה רגיל ופשוט, בכוס נפרדת מיזגו 120 מ"לשל רום כהה, הוסיפו מעט אגוז מוסקט, ציפורן, ומקל קינמון, מיזגו את התה שהכנתם על המשקה המתובל והרי לכם קוקטייל חורפי שישפר את מצב רוחכם ויחמם את הגרון.

אם אתם חובבי מתוק, תוכלו ליהנות מלגימת קוקטיילים על בסיס קקאו כמו זה: תחילה חממו 180 מ"ל חלב והוסיפו לו כפית אבקת קקאו, ערבבו עד לקבלת מרקם אחיד, מיזגו לכוס גבוהה והוסיפו 10 מ"ל ליקר מנטה, ניתן להוסיף קצפת מעל או לפזר קוביות מרשמלו קטנות שיפתיעו אתכם בזמן שתלגמו מהמשקה.


קוקטיילים הם דרך מצוינת להעביר את החורף הקר, הכינו עצמכם לחורף ושדרגו את הבר שלכם בכמה ליקרים וטעמים חדשים שיהפכו את החורף שלכם לחורף מעניין במיוחד.  


קוקטיילים




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה