יום שני, 26 באוקטובר 2015

יום הולדת 50 - חוגגים יובל בסטייל



כאשר אתם רוצים להפתיע אדם יקר אשר חוגג יום הולדת 50 יש לתכנן זאת בקפידה, צעד צעד תפסעו – בני משפחה וחברים בכדי ליצור עבורו את מסיבת יום ההולדת המושלמת, המסיבה שתאחד את כל בני המשפחה והחברים הקרובים יחד ותחבר ביניהם בדרך מקורית ומשמחת, המסיבה שתפתח את ליבו של בעל השמחה ותהפוך את הערב שלו למיוחד ואותו למאושר.
אז מהיכן מתחילים? הדבר הראשון שעליכם לעשות כמארגני ההפתעה הוא לשאוב רעיונות - כמה שיותר וממי שרק אפשר, ניתן ואף רצוי לכנס כמה חברים קרובים ובני משפחה שיעלו יחד רעיונות, ככל שיהיו יותר אנשים כך הרעיונות יהיו יצירתיים יותר ומספרם רב יותר. לאחר שהחלטתם להתביית על מספר רעיונות, נסו לצמצם ולהגיע לשניים שלושה רעיונות טובים שתוכלו ליישם בערב זה.


חשוב מאוד לדאוג לאוכל, זו לא בהכרח חייבת להיות ארוחה מלאה וכבדה, ניתן לשלב ביום החג הזה מנות קלילות, החשוב ביותר הוא שבעל השמחה ייהנה מהשפע. לאחר שתרפדו את הקיבה באוכל טוב אפשר יהיה להתחיל לחגוג ולהכניס גם קצת אלכוהול למסיבה, אלכוהול תמיד מרומם את מצב הרוח, מחבר בין אנשים ויוצר אווירה פתוחה ושמחה. אחת הדרכים לשלב בין אלכוהול לתוכנית האמנותית של יום הולדת 50 היא להזמין סדנת אלכוהול, יום הולדת 50 הוא יום מיוחד וסדנת אלכוהול תיצור אווירה מיוחדת ומקרבת בין כל משתתפי האירוע,  ותהפוך את הערב לבלתי נשכח. 

יום הולדת 50

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה