יום שני, 26 באוקטובר 2015

סדנת קוקטיילים - התחילו לדמיין איך האירוע שלכם יראה

כאשר אתם מתבקשים לתכנן אירוע חגיגי, בין אם זה הרמת כוסית במקום העבודה, מפגש הכירות וגיבוש של צוות, יום הולדת של אדם קרוב או מסיבת רווקות, עליכם לעשות זאת בשלבים. בראש ובראשונה עליכם לראות לנגד עיניכם את התמונה שאותה אתם רוצים ליצור, עצמו עיניים ודמיינו את המשתתפים באירוע, את הבעת הפנים שתרצו לראות אותם בה, את האינטראקציה שתרצו ליצור בין המשתתפים ואת הרושם והאפקט שישאיר עליהם האירוע שארגנתם.

לרוב באירועים כאלו המטרה העיקרית היא לקרב לבבות וליצור אווירה פתוחה בה כולם ירגישו נינוחים ויחייכו. 
סדנת קוקטיילים יכולה בהחלט ליצור את האווירה אליה אתם שואפים ולהשיג את מטרותיכם. סדנת קוקטיילים היא לא עוד סדנא שהאפקט שלה יתפוגג ברגע בו אנשים יתפזרו לבתיהם, זוהי סדנא שמעבירה ידע נרחב, טיפים, סיפורים עסיסיים ואנקדוטות על אלכוהול שישאירו את המשתתפים מלאים בהשראה וחיוניות, אך הדבר החשוב ביותר שהכל מועבר בדרך חוויתית, המשתתפים יהיו חלק פעיל ממופע אלכוהול מעורר חושים, קצבי ושופע אנרגיות חיוביות.


סדנת קוקטיילים תגיע עד אליכם לכל מקום שתבחרו בו, בין אם זוהי חצר פרטית, דירת רווקים, או אולם אירועים גדול, היא תספק לכם שפע של משקאות איכותיים ומיוחדים, משחקים חברתיים המשלבים תחרויות אלכוהול וחידונים משעשעים, מוסיקה וראש טוב, והיא תשאיר את כל המשתתפים עם טעם של עוד ועם המון חברים חדשים. 


סדנת קוקטיילים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה