יום שני, 26 באוקטובר 2015

סדנת אלכוהול – איזו סדנה תתאים לאיזה אירוע?

כשאנחנו מתכננים אירוע כלשהו שחשוב לנו שיצליח וישאיר טעם טוב לכל מי שלקח בו חלק, ניתן לשלב בו סדנת אלכוהול. מאז ומעולם אלכוהול היה נקודת חיבור בין בני אדם, בסגירת עיסקאות, בארוחות משפחתיות, בחגים ואפילו בשולחן השבת, אנחנו נוהגים להרים כוסית, מעבר לאפקט הפיזי שאלכוהול יוצר, יש בסוגי אלכוהול שונים סמליות רבה.

במידה והגעתם להחלטה להזמין סדנת אלכוהול ולשלבה באירוע שלכם, עליכם לעבור לבחירתכם הבאה – איזו סדנת אלכוהול תתאים ביותר לאירוע שלכם? סדנאות אלכוהול יכולות להתרכז במשקה אחד כמו סדנאות וויסקי או סדנאות יין, או לעסוק בשילוב משקאות אלכוהוליים שונים – סדנת קוקטיילים לדוגמא היא סדנא שתאפשר למשתתפים בה לקבל ידע נרחב על משקאות אלכוהוליים רבים ועל השילובים המומלצים ביניהם.

לרוב כאשר תזמינו סדנת אלכוהול לאירוע שלכם, מעבר למידע והתנסות חווייתית בהכנת משקאות ובטעימה שלהם, תיהנו גם מהפעלה חברתית מעניינת ומשעשעת שתעלה את מצב הרוח של כל המשתתפים ותביא אותם לגיבוש, הפעילויות בסדנאות הללו הן היטוליות ומלאות באנרגיה, מוסיקה קצבית, משחקים חברתיים ושעשועי אלכוהול נוספים.

סדנאות אלכוהול יכולות להשתלב מצוין בתור ערבי גיבוש חברתיים, ימי כייף בעבודה, מסיבות רווקים או רווקות, ימי הולדת או ציוני דרך מסוימים בחיים, ומעבר לכך שסדנאות כאלו מספקות את הפן האמנותי לאירוע, הן גם מספקות את המשקאות שישתו המשתתפים ובמקרים מסוימים גם את הקינוחים שיוגשו למשתתפי האירוע.

  

יום הולדת 60




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה