יום שני, 26 באוקטובר 2015

סדנת יין - דברים שחשוב לדעת על סודות היין

קבעתם פגישה במסעדה יוקרתית, מולכם יושבת אישה מכובדת ואתם בהחלט מעוניינים להשאיר עליה רושם טוב, אתם מעיינים בתפריט ומצליחים לבחור מנה אשר משביעה את רצונכם לפחות על הנייר, ואז המלצר מביט בכם ושואל כאילו זה מובן מאליו 'איזה יין תרצו?' אתם בוהים בתפריט היין, מהנהנים כמביני עניין, אך למעשה אין לכם מושג קלוש איזה יין מתאים למנה שהזמנתם, ואתם מצטערים על כך שלא הגעתם לעבודה ביום בו הבוס החליט לפנק את העובדים עם סדנת יין בה לימדו את כל מה שצריך וחשוב לדעת על יין.

סדנת יין אינה רק חוויה מהנה ומרתקת אשר מעוררת את מצב הרוח, זוהי גם סדנא שרצוי לכל אדם בוגר לעבור לפחות פעם אחת בחייו, ובכל זאת לחכות עד לערב צוות הבא שיהיה בעבודה יכול להעמיד אתכם שוב במצב המאוד לא נעים, בו אתם נמצאים עכשיו. אז שאלתם את המלצר מה מומלץ וכמובן שהוא המליץ על היין היקר ביותר, ואתם כבר בתוך הברוך... אז הזמנתם.


אם כן, אינכם צריכים לחכות עד ליום צוות הבא שהבוס שלכם יארגן, יש מספיק סיבות למסיבות וניתן להפוך כל ציון דרך קטן לאירוע רב משמעות על ידי שילוב של סדנת יין באירוע. אתם שואלים איזה אירוע? הנה כמה רעיונות: דרך מצוינת לפתוח מסיבת רווקים או רווקות, חנוכת בית, מסיבות יום הולדת של אדם יקר, ימי גיבוש וימי כייף במקום העבודה ועוד, אז שתו קצת יין והפעילו את הדמיון. 

סדנת יין





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה