יום שלישי, 27 באוקטובר 2015

סדנת אלכוהול לימי הולדת – מיומנו של איש הייטק

לקראת חודש אוקטובר, בקומה השנייה של חברת היי טק קטנה אך מוכרת, אי שם במרכז הארץ ובלב "עמק הסיליקון" הישראלי, אם תרצו, ההתרגשות גדולה... כ 15 מאתנו חוגגים יום הולדת. זה לא סוד, שהמקום לעבוד בו בימינו ולהרוויח צ'ופרים נאים, מתנות חג שוות וימי גיבוש והווי משובחים זה בהיי טק אבל הפעם אני מוכרח לציין שהבוסים התעלו על עצמם כשהם בחרו לחגוג לנו  עם סדנת אלכוהול לימי הולדת.

 רמת ההשקעה והשירות בסדנה היו מעל ומעבר וזה ניכר לאורך כל הדרך. הבוסים מילאו שאלונים עם פרטים מפתיעים ומצחיקים של החוגגים, היה כייף לגלות כמה הם יודעים עלינו ברמה האישית וכמה הם מתעניינים. בסדנה עצמה זיו מנור, המנחה, הפך את המידע לשאלון משעשע שיחד עם כמה כוסות טובות של יין, קוקטיילים ושיקויים מפתיעים וחדשים העבירו אותנו מיד למוד של שחרור, צחוק והנאה ככה שהיה ברור שאף אחד כבר לא יעבוד היום...

המוזיקה הקצבית שמלווה את הסדנה הרימה את מצב הרוח עוד לפני שלגמנו קוקטייל אחד. משחקים והתנסות מעשית בהכנת הקוקטיילים הפכו סדנת אלכוהול לימי הולדת זו להרבה יותר ממה שהיית מצפה... היה מפעים להבין בדיעבד כמה ידע מעשי קיבלנו במהלך הסדנה.


 זיו העשיר אותנו בחכמה, בהומור ובעניין במעשיות ואנקדוטות מעולמות היין והאלכוהול, טיפים לאירוח ביתי, התאמה של יין לתפריט האוכל ובישול ביין. עולם שלם שנגלה אט אט בפנינו ע"י הפעלת כל החושים, טעם, ריח, מגע, שמיעה וראייה.  אכן חוויה משכרת ומומלצת. אחרי צפייה והתמוגגות בקליפ שזיו מנור צילם עבורנו וערך החלטנו להוציא מכתב תודה לבוסים עם בקשה לחגוג כל יום הולדת או לפחות כל חודש שני של ימי הולדת  עם סדנת אלכוהול לימי הולדת.




סדנת אלכוהול לימי הולדת



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה