יום שני, 26 באוקטובר 2015

יום הולדת 60 - את גיל 60 חוגגים בדיוק כמו שאוהבים

גיל 60 הוא לא עניין של מה בכך, יש משהו בגיל הזה שמעביר את האדם ברגע אחד למה שנקרא "גיל הזהב" ימי הולדת רבים אנחנו מציינים באירועים שונים ומשונים, אולם יום הולדת 60 הוא כמעט תמיד ציון דרך שאף אחד לא מפספס, לרוב בני המשפחה מפתיעים את בעל יום ההולדת, ומזמינים לביתו או למסעדה את כל חבריו ומכריו שהתווספו בחלוף השנים.

כיום נהוג כמעט בכל אירוע שמציין יום הולדת 60 להקרין סרטון ערוך ובו תמונות וסרטונים מחייו של חוגג יום ההולדת, ולפעמים אף קטעי וידאו שמשלבים בתוכם ברכות מרגשות מאנשים מתקופות שונות ומקומות שונים. החשוב ביותר כאשר מתכננים אירוע לאדם החוגג יום הולדת 60, היא להיות קשובים ורגישים מספיק בכדי לדעת מה ישמח אותו יותר מכל ומה לעומת זאת עלול לשבש את דעתו.


כאשר אדם מגיע לגיל 60, סביר להניח שהוא כבר יודע היטב עם מי הוא מעדיף לחגוג את יום חגו וכיצד הוא מעדיף לעשות זאת, אם בן משפחתכם מגיע לגיל 60, ואתם יודעים שהוא חובב של אוכל, אולי יהיה נכון להזמין מקום במסעדה טובה ולערוך את שאר הטקסים הקטנים שתכננתם לאירוע במקום עצמו, אם הוא חובב יין, סדנת יין תשמח אותו יותר מכל, חישבו על כך והתאימו את האירוע לבעל יום ההולדת.  



יום הולדת 60




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה