יום שני, 26 באוקטובר 2015

משחקים למסיבת רווקות - איך עוד אפשר להפתיע ?

אם הייתי מעלה שאלה בפורום לגבי משחקים למסיבת רווקות , הייתי מקבלת מיד מלא הסל של תשובות ורעיונות. אבל אני בטוחה שכל ה500 שהיו עונות לי היו מצטמצמות לאותם 50 רעיונות שכולנו כבר מכירות או שיחקנו או שמענו. 

איפה אני אמצא רעיונות מקוריים למשחקים למסיבת רווקות והאם קיים בכלל רעיון חדש או מקורי בנישה הזו והאם לא הגיע הזמן לחשוב במונחים של שכרון חושים חוויתי למסיבת רווקות במקום משחקים למסיבת רווקות...  כל אכילת הראש הזו הכתה בי אחרי ערב מאיר עיניים, באמת, של חווית שכרון חושים אמתית  במסיבת הרווקות של אחותי! וואו! במקום אותם משחקים נדושים, הייתה לנו הזכות לקחת חלק בערב משובח של אלכוהול, מוזיקה וצחוק. סוף סוף ערב כמו שצריך.


 הזמנו את זיו מנור  וזו התברה כבחירה מדויקת ומוצלחת. הכנו קוקטיילים בעצמנו, טעמנו אותם והגשנו אותם. מי היה חושב להכין קוקטייל מתוק לקינוח עם אלכוהול ומילקי? או להסמיך בייליס במקרר ולהזליף על עוגת גבינה? קבלנו מלא טיפים שימושיים איך לשמור על עצמנו בשתייה ולהצליח לשתות עוד ועוד בלי לאבד את זה ולהשתכר. רקדנו אחת עם השנייה, נשנשנו, התחרינו בחידונים, הבכנו את הכלה המיועדת... זה היה סקסי, מצחיק, מקפיץ, מקרב, מרגש ומאחד... היו שם את כל המרכיבים למסיבת רווקות הכי מוצלחת שיש, חוץ מאותה רשימת משחקים למסיבת רווקות...




משחקים למסיבת רווקות



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה