יום שני, 26 באוקטובר 2015

מסיבת רווקות רעיונות - כשהחברות טובות הרעיונות זורמים

הגיע היום החשוב ביותר בחייה, בחייה של מי? בחייה של החברה מספר אחת שלכן! בעוד מספר ימים היא תעמוד מתחת לחופה, עיניה מכוסות בהינומה,  תתרגש ותשלח את חיוכה הכובש לכל עבר, ואתן תזילו דמעת התרגשות ותיזכרו בערב המדהים שתכננתן לה, הערב הבלתי נשכח – ערב מסיבת הרווקות.


הבשורה הטובה ביותר היא שכשמתכננים מסיבת רווקות רעיונות לא נגמרים. יושבת חבורת בנות, חלקן מכירות את הכלה העתידית מחיתוליה, חלקן הכירו אותה ביסודי וחלקן בצבא, אבל כשחבורת בנות נפגשות בכדי לדבר על מסיבת רווקות רעיונות זורמים כמו מים במפלי הניאגרה! ובכל זאת אם אתן יודעות שיש לכן נטייה להתפזר, כדאי לחלק ביניכן תפקידים, כשכל אחת מהבנות תיקח תחת פיקודה נושא מסויים, לדוגמא אחת הבנות תהיה אחראית על תוכן, חברה אחרת תהיה ממונה על אוכל, חברה נוספת תהיה אחראית על המוסיקה, וכך הלאה, כאשר לכל אחת תפקיד מוגדר הביצוע של כל חלק בתיכנון יהיה מוצלח ומקצועי יותר.

כמובן שאם יש צורך להביא אנשי מקצוע מבחוץ, אז כדאי גם למנות מישהי שתהיה אחראית על גורמים מבחוץ, אם זו הפעלה מסויימת , סדנה או תקליטנית שתרצו שתנגן במסיבה.  היפגשו באחד הימים והתחילו לחשוב יחד על מסיבת רווקות רעיונות שעולים רישמו על דף ומנפו אותם יחד, ככל שתעלו רעיונות רבים יותר, כך תהיינה לכן אפשרויות רבות יותר ליצור מסיבת רווקות מיוחדת ושונה שחברתכן הטובה ביותר תזכור לנצח.  

מסיבת רווקות רעיונות




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה