יום רביעי, 28 באוקטובר 2015

ערב כיף לעובדים – למי זה טוב?

ארגון של ערב כיף לעובדים טומן בחובו הזדמנות מצוינת להכיר את העובדים שלכם, שגרת עבודה יומיומית שחוזרת על עצמה כל יום בשבוע היא דבר שוחק, ושבירת שיגרה זו על ידי ארגון של ערב כיף לעובדים יכולה להכניס אנרגיה חדשה ורעננה למשרד, לגבש את צוות העובדים ולתרום מאוד ליעילותם בעתיד, לכן מפעם לפעם כדאי וחשוב לארגן ערב שכל כולו מוקדש אך ורק לעובדים.

כאשר אתם ניגשים לתכנון של ערב שכזה, בראש ובראשונה כנסו ישיבת עבודה רגילה לחלוטין והעלו את הנושא על סדר היום, נסו לברר עם העובדים מה יכול לעניין אותם, איך הם אוהבים לבלות את זמנם הפנוי, ובאיזו פעילות מגבשת הם היו מעוניינים.

לאחר שעשיתם זאת יהיו בפניכם אינספור רעיונות ותצטרכו לבחור באחד מהם, נסו לבחור ברעיון שעלה בישיבה ועורר את המספר הרב ביותר של אנשים. סדנאות בנושא מסוים יכולות להפוך ערב כיף לעובדים לערב מגבש ובעל ערך מוסף.

 ישנן סדנאות רבות, אולם כדאי לבחור בסדנה שתעלה את המורל ותשלב המון צחוק וכייף לצד הידע שהיא תספק. סדנאות אלכוהול הן סדנאות מצוינות להעמקת היכרות בין אנשים, לפתיחת מחסומים, כמו כן, הן מלוות בהמון צחוק, מוזיקה ומידע מרתק בנושא שכולם מתחברים אליו בצורה זו או אחרת. את הערב הזה אף אחד לא ירצה לפספס. 



ערב כיף לעובדים





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה