יום שלישי, 27 באוקטובר 2015

פעילויות גיבוש לקבוצות - איך הופכים מרובע לעיגול?

אני שייך לקבוצה של מתכנתי אפליקציות בחברת סטארט אפ קטנה, היום יום שלנו מתחיל בישיבה מול המסך  בשעה 10:00 ומסתיים הרבה אחרי ששוקעת השמש. הבדיחה שלנו (ואין לנו הרבה בדיחות) היא שהראש שלנו הפך מרובע או לפחות מרגיש ככה. אנחנו בד"כ , בוא נאמר, לא מאלו שמתנדבים ל"וועד" בחברה... ולכן היה מבדר והזוי לשמוע שהזמינו אותנו  לערב פעילויות גיבוש לקבוצות  של מחלקת כ"א. דווקא אנחנו שעובדים כל כך מהראש הפתענו את כולם ואת עצמנו.

 כבר חודש שלא מפסיקים לדבר עלינו. זיו מנור מנחה הערב הצליח באומנות רבה להשקות אותנו, להצחיק אותנו, לשחרר את הראש שלנו עד שיכולנו להרגיש את הזויות מתעגלות ואת הראש חוזר לצורה המקורית שלו. היכולת המופלאה שלו לקרוא  ולהבין את מרקם הקבוצה וסוגי האנשים שמרכיבים אותה הופך את ערב פעילויות גיבוש לקבוצות אמתית ולא לסתם קלישאה.


 המוזיקה הקצבית, האלכוהול שזורם בנדיבות, החיוך והצחוק של המנחה שמדביק את כולם, כל אלו מתנקזים לפעילות גיבוש כיפית וחווייתית. תוך כדי כל הכיף הזה אתה לומד המון על עצמך, על החברים שלך, על אלכוהול ויין בכלל. זיו מעשיר אותך בטיפים מעולים לבישול ביין, התאמה לתפריט, אתה מתנסה בהכנה של קוקטיילים מפתיעים, חמוצים ומתוקים אתה באמת מקבל המון ובעיקר נהנה. מי היה מאמין שבערב פעילויות גיבוש לקבוצות ה"מרובעים" יגנבו  את ההצגה? 


פעילויות גיבוש לקבוצות





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה